Napisz 4 zdania w czasie przeszłym:
1. Ja jestem na obozie sportowym w Rzeszowie.
2. Dziś odbyły sie zawody w siatkówce które wygrała moja drużyna.
3. Po południu odbyły sie wyścigi rowerowe.
4 A ty jakie dyscypliny sportu uprawiasz?

2

Odpowiedzi

2009-12-07T18:01:19+01:00
1.byłam na obozie sportowym w Rzeszowie.
2. wczoraj odbyły sie zawody w siatkówce które wygrała moja drużyna.
3. wczoraj po południu odbyły sie wyścigi rowerowe.
A ty jakie dyscypliny sportowe uprawiałaś/uprawiałeś
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:05:43+01:00
Ich bin im Sportcamp in Rzeszów.
Heute haben Spiele in Volleyball stadtgefunden, die meine Manschaft gewonnen hat.
Nachmittags waren Radfahrrennen.
Und welche Dysciplinen treibst du?