Odpowiedzi

2009-12-07T18:05:16+01:00
Ogłoszenie
Uprzejmie powiadamiam,iż odbędzie się konkurs na stanowisko redaktora gazetki naczelnego nowego pisma w szkole, który odbędzie się 14 grudnia 2009r. o godz. 12:00 na górnej sali gimnastycznej.
Redaktor gazetki szkolnej
2009-12-07T18:06:13+01:00
OGŁOSZENIE!!!
Zawiadamiamy wszystkich uczniów szkoły nr.1 im. Jana Nowaka w Nowakowie, że niedługo odbędzie się konkurs na stanowisko redaktora nowej gazetki szkolnej "To i owo".
Zainteresowanych zapraszamy 12.12.2009 r. o godzinie 12.00 do sali nr 12.

Samorząd szkolny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:13:29+01:00
!!! OGŁOSZENIE !!!

Drodzy Nauczyciele i Uczniowie dnia 07.12.2009 r.
Na sali gimnastycznej odbędzie się konkurs na nowego redaktora
naszej gazetki . Zapraszamy do udziału uczniów w przedziale wiekowym od 12-15 lat .


Redaktor
Adam Kowalski