Paweł wraz z kolegami przygotowywał lodowisko. W tym celu chłopcy odgarnęli śnieg z prostokątnego placu o wymiarach 20m i 50m. Ile ton śniegu odgarnęli, jeśli na każdy metr kwadratowy placu przypadało około 60kg śniegu?
POMOCY

2

Odpowiedzi

2009-12-07T18:03:45+01:00
20m * 50 m = 1000 m2
1000 * 60 = 60000 kg
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:06:33+01:00
A = 20m
b = 50m
P = a x b
P = 20m x 50m = 1000 m²
60kg x 1000m² = 60000kg = 60 t
3 5 3