Odpowiedzi

2009-12-07T18:07:18+01:00
Nacht-noc
stille-cicha
engel-anioł
helleluje-alleluj
Christ-Chrystus
Retter-zbwaca
Sohn-syn
Mund-buzia
Geburt-narodzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:07:50+01:00
Noc
Cisza
Anioł
Alleluja
Chrystus
Retter jako rzeczownik ma znaczenia:
1. RATOWNIK
2. WYBAWCA
3. ZBAWICIEL
Syn
Usta
Narodziny
2009-12-07T18:08:19+01:00
Nacht-noc
Stille-cisza
Engel-anioł
Halleluja-Alleluja
Christ-Chrystus
Retter-zbawiciel
Sohn-syn
Mund-usta,gęba
Geburt-narodzenie