Paweł poszedł do kina z pięcioma kolegami. Okazało się, że obniżono cenę biletu, który dotychczas kosztował 18 zł. Chłopcy za wszystkie bilety zapłacili 90zł. Napisz pytanie, na które uzyskasz odpowiedź, jeśli obliczysz wartość wyrażenia 18-90:6
HEELP

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:08:24+01:00
O ile złotych obiżono cene biletu ?
7 4 7
2009-12-07T18:09:37+01:00
Ile złotych kosztuje jeden bilet po obniżce?
6 4 6
2009-12-07T18:10:03+01:00
Pytanie może brzmieć: o ile złotych obniżono cenę jednego biletu?
7 3 7