Odpowiedzi

2009-12-07T18:10:52+01:00
A) C5H12 + 8 O2 ->5 CO2 + 6 H2O
C5H12 + 3 O2 ->5 C + 6 H2O

b) 2 C12H26 + 37 O2 -> 24 CO2 + 26 H2O
2 C12H26 + 13 O2 -> 24 C + 26 H2O

c) C7H16 + 11 O2 -> 7 CO2 + 8 H2O
C7H16 + 4 O2 -> 7 C + 8 H2O
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:23:36+01:00
A) całkowite:
C5H12 + 8O2 --> 5CO2 + 6H20
niecałkowite:
2C5H12 + 11O2 --> 10CO + 12H20
C5H12 + 3O2 --> 5C + 6H2O
b)całkowite:
2C12H26 + 37O2 --> 24CO2 + 26H2O
niecałkowite:
2C12H26 + 25O2 --> 24CO + 26H20
2C12H26 + 13O2 --> 24C + 26H2O
c)całkowite:
C7H16 + 11O2 --> 7CO2 + 8H2O
niecałkowite:
2C7H16 + 15O2 --> 14CO +16H2O
C7H16 + 4O2 --> 7C + 8H2O