Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:14:24+01:00
7x²-21x-14-3x²+18x-3=4x²-3x-17
4*(-0,2)²-3(-0.2)-17=4*0,04+0,6-17=0,16+0,6-17=-16,24

2009-12-07T18:16:02+01:00
A)7(x²-3x-2)-3(x²-6x+1) dla x = -0,2
7((0,2²)-(3*0,2)-2) -3((0,2)²-(6*0,2)+1) = 7(0,04-0,6 -2) - 3(0,04-1,2+1) = 7*(-2,56) - 3*(-0,16) = -17,92 - (-0,48) = -17,92+0,48 = -17,44
B)x(3xy-y)-y(x²-xy+x) dla x = 1, y =1/5
1(3*(1*1/5)) - 1/5(1-1/5+1) = 3/5 - 1,8 = -1,2