Odpowiedzi

2009-12-07T18:08:18+01:00
Porywczy, zapalczywy,wytrwały, odważny, dotrzymujący słowa, dzielny, sumienny, hardy, honorowy, dumny
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:09:10+01:00
Porywczy,+
zapalczywy,-
nierozwazny,-
naiwny,-
latwo wierny,+
honorowy,+
dumny,-
hardy,-
sumienny,+
wytrawaly,+
wierny danemu
slowu,+
odwazny,+
dzielny +
6 3 6
2009-12-07T18:16:06+01:00
Zbyszko był:
-porywczy
-honorowy
-nierozważny(na początku)
-hardy
-sumienny
-wytrwały
-wierny danemu słowu
-odważny
-dzielny
7 3 7