Odpowiedzi

2009-12-07T18:11:37+01:00
A) zachęta do bycia fachowcem
b) zachęta do kupienia jakiegoś towaru nie koniecznie lepszego od innych
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:13:44+01:00
A) ludzie czuja sie dotknięci, zczególnie fachowcy i ci wlasnie fachowcy biora sie do roboty. chca pokzac prasie ze ich an to stac, a prasie i pracodawcom o to wlasnie chodzi.

b)ten tytuł jest podany z pewną ironią. ironia do dziewczyn, które kreuja swoją osobowość ze wzgledu na obowiązujące trendy..


ja to tak rozumiem ;) pozdrawiam.
2 3 2