Wskaż, które z poniższych informacji dotyczą tlenu.
a) w temperaturze pokojowej jest cieczą
b) spala się jasnym płomieniem
c) podtrzymuje spalanie
d) jego wzór chemiczny to MgO
e) jest jednym z produktów fotosyntezy
f) jego symbol chemiczny to O
g) jest niemetalicznym związkiem chemicznym

3

Odpowiedzi

2009-12-07T18:10:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:10:18+01:00
C) podtrzymuje spalanie
e) jest jednym z produktów fotosyntezy
f) jego symbol chemiczny to O
b) spala się jasnym płomieniem
2009-12-07T18:16:45+01:00