Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:11:28+01:00
Rysujesz krótki odcinek na górze , dłurzszy na dole i dwa ramina tej san=mej dł. i je łączysz
2009-12-07T18:10:43+01:00
Jak wygląda trazpez??? Nie rozumiem pytania a jeśli jak wygląda to zależy czy równoramienny, prostokątny itp. Radze wpisac to w google i znajdziesz......ech pytanie
2009-12-07T18:12:37+01:00
Potrzebujesz linijke i ekierke:
rysujesz linie prosta
bierzesz ekierke i przystawiasz do tej linii
linijka rysujesz linie prosta rownolegla do poprzedniej
no i ramiona to pikus