Odpowiedzi

2009-12-07T18:18:27+01:00
Ca(OH)2+H2SO4-> CaSO4 + 2H20
3AgNO3+FeCl3-> 3AgCl + Fe(NO3)3
Na2SO4+Ba(NO3)2-> 2NaNO3 + BaSO4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:18:28+01:00
1. KWAS + ZASADA --> SÓL + WODA, więc:
1. Ca(OH)2 + H2SO4 --> CaSO4 + 2 H2O
2. SÓL I + SÓL II --> SÓL III + SÓL IV
3 AgNO3 + FeCl3 --> 3 AgCl + Fe(NO3)3
3. jw. czyli:
Na2SO4 + Ba(NO3)2 --> 2 Na NO3 + BA SO4

---

Liczę na status najlepszego rozwiązania. Pozdrawiam! :)
2009-12-07T21:02:19+01:00
1. Ca(OH)2+H2SO4-> CaSO4 + 2H20
2. 3AgNO3+FeCl3-> 3AgCl + Fe(NO3)3
3. Na2SO4+Ba(NO3)2-> 2NaNO3 + BaSO4