Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:18:05+01:00
A)W danej sytułacji staćsiękimś mniej ważnym, od najważniejszej osoby.
b)Robienie wszystkiego, aby dana osoba w danej sytułacji stała się mniej ważna od osoby najważniejszej
c)pomagać komóś w dojściu do celu
3 1 3
2009-12-07T18:45:27+01:00
a)zejść na drugi plan- oznacza to, że ktoś nie jest już tak ważny tylko służy za tło.Np. taka osoba nie jest już głównym tematem rozmów, bo jest ktoś lepszy itp.


b) zepchnąć kogoś (coś) na drugi plan-tego wyrażenia używamy,gdy ktoś robi wszystko aby być lepszym od nas np. w sporcie, nauce itp.


c) wysuwać się na pierwszy plan-w tym wyrażeni to my chcemy być najlepsi, lubiani,chcemy aby o nas mówiono czy stajemy na coraz wyższym szczeblu sławy.


jeśli pomogłam to proszę o ocenienie mojej odp. jako najlepszą :) :) :)
2 3 2