Odpowiedzi

2009-12-07T18:19:23+01:00
Oschły bezduszny-nie przejął się śmiercią kolegi
skąpy-płacił buchalterowi
egoista-nie chciał pomagać ludziom
samotnik-nie chciał się kolegować
okrutny-obchodziły go tylko pieniądze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:19:35+01:00
Wcześniej: chciwy, skąpy, gburowaty, ponury, zatwardziały, gderliwy, wygasły.


Później: wesoły, hojny, uśmiechnięty, szczęśliwy, dobry, miły, tryskający energią.
3 2 3