Odpowiedzi

2009-12-07T18:18:47+01:00
Mozesz kupic 3 kilogramy i zostaje ci jescze 2 zl i 40gr.Czyli jesli chcesz to zrobic na wykresie propnuje zrobic przedzialke co 10 milimetrow
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:27:40+01:00
1kg-3zł
x-11,40zł
11,40=3x/:3
11,40:3=x
3,80kg=x
Odp.: Za 11,40zł można kupic 3kg80g cukru.

Na wykresie zaznacz na osi dolnej (x) złotówki i daj odstęp 10 krateczeczek (w ten sposób da się zaznaczyc mniejwięcej dokładnie). Natomiast na osi pionowej (y) zaznacz kilogramy i też w odstępach 10 krateczek kilogramy . Mam nadzieję, że pomogłam
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:39:49+01:00