Odpowiedzi

2009-12-07T18:30:56+01:00
Cośw rodzaju zajęćfizycznych z przysposobienia które w liczane jest do oceny z WF od np4kl szkoły podstawowej/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:28:47+01:00
Moim zdaniem wprowadzenie takiego przedmiotu w szkole, już od podstawówki, byłoby pewnego stopnia nakazem.

Wprowadzenie ogólnopolskich akcji propagujących bezpieczeństwo czy obronę, ale w "lekkiej" formie, dla dzieci (dorośli na pewno mają już wyrobioną świadomość obronną) mogłoby odnieść pewnie sukces. Myślę, że właśnie ukierunkowanie na edukację dzieci byłoby najistotniejsze i najbardziej efektywne.

:)