Odpowiedzi

2009-12-07T18:22:09+01:00
Mozesz zinterpretowac to w taki sposob ze ludzie wola mieszkac we wlasnym domu a nie go np wynajmowac.Kazdy woli miec cos na wlasnosc niz zyc na czyjejs lasce.
2009-12-07T18:23:50+01:00
To oznacza że dom jest skarbem , który jest bezcenny i nic byśmy nie oddali wzamian jego prosze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:31:52+01:00
To może znaczyć, że własny dom jest naj droższy, bo lepiej jest mieszkać u siebie niż nawet u kogoś z rodziny, bo we własnym domu każdy czuje się najlepiej...