Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:28:39+01:00
A)
3,3x5,5=18,15
3,3:5,5=0,6
18,15-0,6=17,55
b)
2,73:0,42=6,5
2,73-0,42=2,31
6,5+2,31=8,81
2009-12-07T18:29:51+01:00
3,3*5,5=18,15
18,15-3,3:5,5=17,55


2,73:0,42=6,5
6,5+2,73-0,42=8,81
2009-12-07T18:31:46+01:00
3,3 * 5,5 - 3,3/5,5
Wyciągamy 3,3 przed nawias: 3,3(5,5-1/5,5).
Zamieniasz 5,5 na ułamek : 5,5*5,5/5,5 = 30,25 / 5,5 - 1/5,5 = 29,25/5,5
I mnożysz: (3,3 * 29,25)/5,5 = 17,55

Drugie analogicznie :]