Pulpit systemu Windows ma charakterystyczne ikony.
1 Po uruchomieniu systemu określ, jaką funkcje pełnią ikony znajdujące się na Pulpicie.
Mój komputer ..................................................
..............................................
Moje dokumenty..................................................
.................................................................
Internet Explorer.......................................................
..............................................................
Kosz................................................................
................................................................

3

Odpowiedzi

2009-12-07T18:30:43+01:00
Mój komputer- Znajdują się tam różne dyski i stacja dysków.
Moje dokumenty- Tam są wszystkie rzeczy które zostały przez osobe zapisane
Internet Explorer- Ikonka która umorzliwia wejście do internetu
Kosz- Wyrzuca się tam niepotrzebne rzeczy.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:36:35+01:00
Mój komputer
Pozwala przejrzenie dysków, sprawdzenie ile mają wolnego miejsca. Pozwala również na sprawdzenie wejść zewnętrznych takich jak wejście na płytę CD/DVD czy na dyskietki. Można też na sprawdzanie głównych dokumentów użytkowników

Moje dokumenty
Pozwala na sprawdzenie zawartości w folderach użytkownika, na którym aktualnie jesteś

Internet Explorer
Wejście do internetu

Kosz
Tu trafiają rzeczy które usunęliśmy w z komputera. Do naciśnięciu opcji "opróżnij kosz" usuwa ikonę i jej zawartość całkowicie z komputera. Po dokonaniu tej opcji nie ma możliwości przywrócenia ikonki
1 5 1
2009-12-07T19:59:31+01:00
Mój kopmuter: przechowywuje informacje o dyskach
Moje dokumenty: przechowywuje twoje priv oraz save z gier xD
Net. Explorer przeglądarka internetowa
Kosz-tu są przechowywane usunięte pliki
1 3 1