UWAGA TO JEST Z ROMEA I JULII!
Służący Kapuletów nie wiedział, że(dokończyć tutaj).................
.......................,dlatego zachęcił Romea do przyjścia na bal do Kapuleta. Na początku tzw. sceny balkonowej Julia nie wiedziała że............................................................................,
dlatego głośno mówiła o swoich uczuciach. Pani Kapulet nie wiedziała że .................................................................
,dlatego opowiadała Julii o planach otrucia Romea w Mantui.Kapulet nie wiedziała że.................................,dlatego
postanowił przyśpieszyć ślub Julii z Parysem.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:30:18+01:00
UWAGA TO JEST Z ROMEA I JULII!
Służący Kapuletów nie wiedział, że będzie tam Julia,dlatego zachęcił Romea do przyjścia na bal do Kapuleta. Na początku tzw. sceny balkonowej Julia nie wiedziała że jej ukochany to słyszy, dlatego głośno mówiła o swoich uczuciach.
Pani Kapulet nie wiedziała żeRomeo Podobał się Julli ,dlatego opowiadała Julii o planach otrucia Romea w Mantui.Kapulet nie wiedziała że Jullia kocha Romea,dlatego
postanowił przyśpieszyć ślub Julii z Parysem.
1 5 1
2009-12-07T18:30:04+01:00
Służący Kapuletów nie wiedział, że(dokończyć tutaj) ROMEO JEST Z RODU MONTEKICH,dlatego zachęcił Romea do przyjścia na bal do Kapuleta. Na początku tzw. sceny balkonowej Julia nie wiedziała że ROMEO JEST W OGRODZIE
dlatego głośno mówiła o swoich uczuciach. Pani Kapulet nie wiedziała że CÓRKA KOCHA ROMEA <ALE TUTAJ NIE JESTEM PEWNA>
,dlatego opowiadała Julii o planach otrucia Romea w Mantui.Kapulet nie wiedziała że JULIA JEST ŻONĄ ROMEA,dlatego
postanowił przyśpieszyć ślub Julii z Parysem.

:)
2 3 2