Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:39:38+01:00
1754300- wygrana pana Fortuny
(0,1*1754300)=175430 - pieniądze przeznaczone na cele charytatywne
67500- wysokość długów
(3*225000)=675000 - kwota podatowana córkom

1754300-(0,1*1754300)=1754300-175430=1578870
1578870-67500=1511370
1511370-(3*225000)=1511370-675000=836370

Odp: Panu Fortunie zostało 836370 złotych
2009-12-07T18:41:36+01:00
1754300*1/10=175430 cele charytatywne
1754300-175430=1578870
1578870-67500=1511370 dług
225000*3=67500 córki
1511370-67500=836370 zostało mu