Odpowiedzi

2009-12-07T18:39:23+01:00
Zad 4
a)P=7cm x 13cm=91cm2
b)4,3cm x 6,7cm=28,81cm2
c)4,25dm x 4,25dm=18,0625dm2
d)2dm=20cm x 34 cm=680cm2
e)4,5m x 6,25m=28,125m2
f)4,3dm=43cm x 24cm==1032cm2
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:39:14+01:00
Zadanie 4
Obw=2xa+2xb
a) 2x7+2x13= 40 cm
b) 2x4,3+2x6,7=22cm
c) 2x4,5+2x4,5=18cm
d)34cm=3,4dm
2x2+2x3,4=8,8dm
e)2x4,5+2x6,25 = 21,5 m
f)24cm=2,4dm
2x 2,4 dm + 2x 4,3 dm = 13,4 dm

Dasz naj??
17 4 17
2009-12-07T18:40:38+01:00
Zadanie 4
Oblicz obwód rownoległoboku wiedząc, że jego boki mają długość:


a) 7cm * 2 + 13 cm * 2 = 14 cm + 26cm = 40 cm

b) 4,3cm * 2 + 6,7 cm * 2 = 8,6cm + 13,4cm = 22cm

c) 4,25dm * 2 + 4,25dm * 2 = 8,5dm + 8,5dm = 17dm

d) 2dm = 20cm
20cm * 2 + 34cm * 2 = 40cm + 68cm = 108cm

e) 4,5m * 2 + 6,25m *2 = 9m + 12,5m = 21,5m

f) 4,3 dm = 43 cm
43cm * 2 + 24cm * 2 =86cm + 48cm = 134cm

* - jeżeli nie wiesz jest to razy
8 3 8