Odpowiedzi

2009-12-07T18:34:37+01:00
(⅘)²
(⅓)³
(1⅗)⁴
(½)⁵
(2⅔)⁵
(¼)⁶
2009-12-07T18:35:01+01:00
A) 4/5 ²
b) 1/3 ³
c) 1 3/5 ( i mała 4 bo w tych znaczkach nie ma )
d) 1/2 ( i mała 5 bo w tych znaczkach nie ma )
e) 2 2/3 ( i mała 5 bo w tych znaczkach nie ma )
f) 1/4 ( i mała 6 bo w tych znaczkach nie ma )

/ - ten znaczek oznacza ułamek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:40:15+01:00
Kwadrat czterech piątych - ⅘ ²
sześcian jednej trzeciej - ⅓ ³
jeden i try piąte do potęgi czwartej - 1⅗ ⁴
piąta potęga jednej drugiej - ½ ⁵
dwa i dwie trzecie do potęgi piątej - 2 ⅔ ⁵
jedna czwarta do potęgi szóstej - ¼ ⁶