Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:34:08+01:00
Nie zbierajcie trujących grzybów ale dobre i zdrowe. :)
  • utas
  • Początkujący
2009-12-07T18:33:44+01:00
Nie zbierajcie trujących grzybów bo mogą ciebie zbierać otrutego z podłogi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:40:58+01:00
Grzyby trujące szkodzą życiu i zdrowiu!!! Nie zbieraj ich!!!


Mi to tak raczej na reklame podchodzi xD
Nie wiem czy mam dobrze xP
Mam jeszcze jedno ale jakos sie z tym waham xD
oto to haslo:
Grzyby trujące to nie plaża i słońce.

No to tyle bedzie xD