Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:37:52+01:00
Pozieważ kończyna jest amputowana, to musimy założyć opaskę uciskową i zapisać dokładny czas jej założenia, natomiast palec możemy włozyć do czystego woreczka, bo może uda się go przyszyć, jeśli pomoc (po którą wcześniej dzwonimy) szybko przyjednie(jak mnie dasz jako najlepsze rozwiązanie to ci powiem dlaczego trzeba zapisać czas, bo z tego, ze radzisz sie na forum wnioskuję, że tego nie wiesz)
13 3 13
2009-12-07T18:38:06+01:00
Powiadomiła bym kogoś starszego, lub zadzwoniła po karetke.
7 1 7
2009-12-07T18:53:12+01:00
1. sprawdzę czy oddycha i czy jest puls
2.jesli występuje obfite krwawienie, zatamuje je
3.zadzwonię po karetkę
4.pozbieram palce
6 2 6