Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:04:35+01:00
Kochani rodzice pisze do was list z zielonej szkoły. Jest tu cudownie,super zabawa ,poznałem kilku wspaniałych ludzi , z którymi się zaprzyjażniłem . Byliśmy już na tarasie widokowym wydawało mi się że widzę z niego swój dom za którym tak bardzo tęsknie za swoim komputerem oraz młodszym bratem którego uwielbiam denerwować . Niby jest tu super ale jak się mówi wszędzie dobrze ale w domu najlepiej !!


Można coś zmienić twoja sprawa :)
10 4 10
2009-12-07T19:14:03+01:00
Witajcie mamo i tato pisze do was z zielonej szkoły w...(miejscowosc)... . Jest super codziennie robimy coś innego z naszymi ukochanymi paniam ...(imiona)... .Już za tydzięń wracamy , nie moge się doczekać mam dla was drobne upominki . Tęsknie mam nadzieje że będziecie na mnie czekać przed szkołą w piatek około 22 .
5 4 5
2009-12-07T19:16:56+01:00
List do rodziców z zielonej szkoły
.......................
z kąd piszesz i data kiedy piszesz

Drodzy Rodzice
Drodzy rodzice piszę do Was aby powiedzieć Wam, że czuje się tu świetnie. Mam jeszcze dużo pieniędzy. Wracam w poniedziałek 12.06.2010. Przesyłam Wam dożo buziaków papa do zobaczenia w domu

Serdecznie pozdrawiam
...................
twoje imię



List do kolegi koleżanki

..............................


Cześć ktoś tam ........... imię
Cześć piszę do ciebie z zielonej szkoły. Bawię się tutaj świetnie. Szkoda że Ciebie tutaj nie ma, mam nadzieje że następnym razem pojedziesz razem ze mną. Wracam w poniedziałek 12.06 2005. Mam Ci dużo do opowiadania.
Do zobaczenia w szkole cześć.

Serdecznie pozdrawiam
.....................
imie twoje
3 5 3