Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T11:36:00+01:00
120km/h zamieniamy na m/s
120km/h x 1000÷3600=33.6m/s
33.6 x 10s=336m
odp.Przebędzie 336metrów
2009-12-08T12:38:17+01:00
Dane:
v = 120km/h = 120 * 1000m : 3600s =33,3m/s
t = 10s

Szukane:
a = ?
s = ?

wzory:
Jest to ruch jednostajnie przyspieszony
a = v/t
s = ½at²

a = 33,3m/s * 10 s = 3,33m/s²
s = ½ * 3,36m/s² * 100s² = 1886,7m = 1,8867 km = 1,9 km
1 5 1