Odpowiedzi

2009-12-07T18:49:15+01:00
{2x-y=5
{x+y=4

3x=9
x=3

6-y=5
y=1

{-x-y=-6
{-x+y=2

-2x=-4
x=2

-2-y=-6
y=4

zrobilem pierwsze dwa tylko x]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:57:29+01:00
{2x-y=5
{x+y=4
----------
2x-y+x+y=5+4
3x=9
3+y=4
y=4-3
y=1
{x=3
{y=1

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

{-x-y=-6
{-x+y=2
----------
-x-y-x+y=-6+2
-2x=-4
x=2
-2+y=2
y=4
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
{4x-5y=-4
-{2x+3y=1.1/2

4x-5y=-4
-4x6y=2.2
-----------
4x-5y-4x6y=-4+2.2
y=1,8
4x-9=-4
4x=-4+9
4x=5
x=5/4
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tego nie umiem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
{3x-2y=-12/2
{2x-5y=-19/(-3)

6x-4y=24
-6x+15y=57
--------------
6x-4y-6x+15y=-24+57
11y=33
y=3
3x-6=-12
3x=-12+6
3x=-6
x=-2


1 5 1