Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:49:24+01:00
Lilia (Bez końcówki -lia) + Człowiek (Bez końcówki -łowiek) + ba

Liczba
--------------------
Rów + n + wysypanie (Bez początku wysyp-)

Równanie
--------------------
Ułan (Bez końcówki -n) + maki (Bez litery a )

Ułamki
--------------------
Geografia (Bez końcówki -grafia) + metr + igła (Bez liter g i ł )

Geometria
--------------------
Myślę że jest to zadanie przeze mnie dobrze rozwiązane i że będzie Ci odpowiadało :)
9 4 9
2009-12-07T19:01:32+01:00
1.Pytanie: 2+2=4
Odpowiedz: suma

2.Pytanie: 5,49
Odpowiedz: ułamek dziesiętny

3.Pytanie: 7x i 6x
Odpowiedz: wyrazy podobne

4.Pytanie: -7,-1,-73,-91
Odpowiedz: liczby ujemne
5 1 5