Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:40:45+01:00
Http://office.microsoft.com/pl-pl/excel/HA102186631045.aspx

:) Wszystko ;]
2009-12-07T18:43:48+01:00
Żeby stworzyć wykres kolumnowy trzeba zaznaczyć obszar z danymi następnie klikamy na ikonkę "Kreator wykresów" lub wstaw->wykres po czym klikamy wykres który nam odpowiada. Reszta jest prosta.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:49:00+01:00
Żeby stworzyć wykres kolumnowy:
1.wchodzisz w exela
2.piszesz jakies dane
3.wybierasz opcje wykresu
4.zaznaczasz to co chcesz żeby było w wykresie
5.koniec
1 5 1