Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:56:41+01:00
Twój plik skonwertuj program SUPER Konwerter na format AVI (for Pocket PC) i nagrać na CD. Będzie działać 100% :)
2009-12-07T19:12:04+01:00
Możesz pobawić sie i ściagnąć pack kodeków gdzie znajdziesz w poleceniu wierszowym przekształć plik na dowolny format mozesz również zmienić w parametrach nagrywania format ale musisz nagrywać przez alkochola
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:42+01:00
Użyj programu np. MediaCoder (nawet w wersji portable) do konwersji materiału. Co do formatu to może być VCD (Video CD), SVCD lub HDVCD(najlepiej).