Odpowiedzi

2009-12-07T18:41:28+01:00
Największe problemy dzisiejszej rodziny to patologia i uzależnienie od alkoholu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:42:35+01:00
Przyczynami problemów współczesnych rodzin jest między innymi pogorszenie położenia ekonomicznego, czyli bezrobocie, niskie płace, wzrost kosztów utrzymania i kształcenia. Czynniki te wpływają negatywnie na rodzinę i jej rozwój, ponieważ zdobywanie środków utrzymania rodziny jest bardzo czasochłonne i czasami rodzice zaniedbują obowiązki np. wychowawcze wobec dzieci.

Kolejną i częstą przyczyną rozpadu rodziny jest nasilenie zjawiska patologicznych. Między innymi alkoholizm jednego ze współmałżonków, czyli uzależnienie od alkoholu.
2 5 2
2009-12-07T18:43:13+01:00
1. Brak czasu. Rodzice są zapracowani , nie mają czasu dla swoich dzieci. Powoduje to, że dzieci czują się osamotnione i mogą wdac się w złe towarzystwo.
2. Tematy tabu. Często są tematy o których się nie rozmawia. Może byc to np. seks. Dzieci, które nie są uświadamiane przez swoich rodziców mogą wcześnie rozpącząc współżycie, skutkiem tego może byc niiechciana ciąża.