Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:44:15+01:00
1. złe samopoczucie
2. zawroty i bóle głowy
3. ogłuchnięcie
4. nerwowość i nadpobudliwość
1 4 1
2009-12-07T18:44:33+01:00
Bule głowy
niedosłyszenie w starości
niemożność skupienia się
2009-12-07T18:45:41+01:00
1. Utrata słuchu
2.Wściekłość na kogoś kto wyrządza ten hałas.
3. Zdekoncentrowanie ( czyli jeżeli piszemy kartkówe a jest hałas możemy źle ją napisać :D)
4. ból głowy