1. mowę niezależną poznajesz po:
a- wykrzyknikach i pytajnikach
b- cudzysłowiach i pauzach
c- czasownikach w formie osobowej
d- rzeczownikach w dopełniaczu i mianowniku
2. po jaki słownik sięgniesz by wyjaśnić słowo FILISTER?
proszę o szybką odp. będę uznawać tylko te co są rozwiązane zad 1 i 2
i że napewno tak jest?
najszybszą i poprawną nagrodzę i dam jej za odp 5!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:45:40+01:00
1. b
2. słownik języka polskiego i słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych
2009-12-07T18:46:34+01:00
1.Mowę niezależną poznajesz po czasownikach w formie osobowej.
2.Po jaki słownik sięgniesz by wyjaśnić słowo FILISTER?
-słownik wyrazów obcych