Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:45:34+01:00
Komputery sa wazne, trudno bylo by zyc we wspolesnym zyciu, pomagaja nam w nauce, dzieki nim mozemy sie porozumiewac z innymi nie placic jak np. za komorke, pisac blogi, korzystac ze stron spolecznosciowych
2009-12-07T18:46:50+01:00
Komputery są bardzo potrzebne. Pomagają w pisaniu i rozwiązywania wielu zadań. Można na nich tworzyć różnego rodzaju projekty które mogą pomagać w pracy. Na komputerze można się również odprężyć. Bez komputera było by cięzko ponieważ bardzo się do niego przyzwyczaiłam.