Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:47:49+01:00
Życzę Ci szczęśliwych i wesołych świąt. Niech Święty Mikołaj wręczy Tobie preznety, a Ty bądź zawsze uśmiechnięty. Niechaj zdrowie będzie dobre, oby życie było szczęśliwe, obyś niegdy nie stracił wiary w siebie. Tego wszystkiego życzy Ci z całego serca XXX
2009-12-07T18:49:04+01:00
Wszystkiego Najlepszego życzę Ci .......... .
Przede wszystkim niechaj zawsze będziesz zdrowa , niech zawsze w razie potrzeby dzwoń , a my ci pomożemy ,
obyś jak najdłużej żyła i oby nie było Ci nigdy smutno!

W miejsce ............ należy wstawić imię lub (np. babciu,dziadku)
1 5 1
2009-12-07T18:51:19+01:00
Niechaj te święta sprawią w waszych duszach że miłość zakwitnie,
niech wasze życie będzie posłane różami życzliwości,
oby wszystko było dla was dobre obyś ty drogi synu i ty
córko zawsze byli szczęśliwi....<babcia>