Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:47:51+01:00
Bawarski placek ze śliwkami



SKŁADNIKI: • 20 g drożdży • 1 łyżka cukru • 0,2 l letniego mleka • 400 g mąki • szczypta soli • 1 jajo • 100 g cukru • 75 g roztopionego masła • 1,25 g węgierek • 50 g posiekanych migdałów • łyżeczka cynamonu WYKONANIE: 1. Drożdże rozrobić z mlekiem, cukrem i odstawić na 15 minut. Połowę mąki, sól, jajo i 75 g cukru wymieszać z rozczynem drożdżowym i roztopionym masłem. Wyrobić ciasto dodając stopniowo pozostałą mąkę. Ciasto powinno odchodzić od brzegów miski; jeżeli się klei, nalezy dodać jeszcze trochę mąki. Pozostawić ciasto pod przykryciem przez 30 minut do wyrośnięcia. 2. Węgierki umyc, osuszyć wypestkować i przekroić na ćwiartki. Ciasto energicznie zagnieść. Blachę posmarować masłem i rozwałkować na niej ciasto. Na cieście połozyc śliwki, posypać migdałami. Piekarnik nagrzać od temperatury 220 st. C. 3. Piec ciasto 30 minut na dolnym poziomie piekarnika. Pozostały cukier i cynamon wymieszać i posypać nim ciasto. Można podawać z bitą śmietaną.


po polsku i masz wersje angielską

Bavarian cake with plums



INGREDIENTS: • 20 g of yeast • 1 tablespoon sugar • summer 0.2 l milk • 400 g flour • pinch of salt • 1 egg • 100 g sugar • 75 g butter, melted • 1.25 g węgierek • 50 g chopped almonds • teaspoon cinnamon IMPLEMENTATION: 1 Yeast rozrobić with milk, sugar and allow to stand for 15 minutes. Half of the flour, salt, egg and 75 grams of sugar solutions mixed with yeast and melted butter. To form the dough adding the remaining flour gradually. Dough should move away from the edges of the bowl, if a sticky, add a little flour. Keep the dough under cover for 30 minutes to rise. 2. Hungarian wash, dry wypestkować and przekroić into quarters. Knead the dough vigorously. Brush the butter plate and pin out the dough on it. Set store on a plum cake, sprinkle with almonds. Warm oven temperature 220 deg C. 3 Bake cake 30 minutes on the lower level of the oven. The remaining sugar and cinnamon mix and sprinkle the cake. May be served with whipped cream.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:18:38+01:00
So the recipe for spaghetti start buying the ingredients

Ingredients:

minced meat
sauce
noodles
parsley
pots: D
Water: p


When you buy everything you need to cook
Fry the meat and cook noodles, then make a sauce and throw everything on the plate.
Embellishment .... parsley and enjoy!

Now, please remember to guests and manners