Odpowiedzi

2009-12-07T18:47:04+01:00
Napisz zeby sie duzo smiać
nie przejmowac sie przeciwnosciami losu
wierzyc w siebie
isc sowa własna drogą
obraz włany ukochany cel i dozayc do niego wytrwale
isc na jakis spacer lub lody z kumplami

takie tam :)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:47:59+01:00
- nie rozpamiętywać bez końca własnych porażek,
- wierzyć w swoje możliwości. Należy być świadomym tego, że jest się w stanie poradzić sobie z trudnościami,
- mieć poczucie, że życie ma sens. Wiedzieć, że wysiłek wkładany w coś jest sensowny i pożyteczny oraz przynosi pozytywne korzyści. Wierzyć w to, co się robi,
- koncentrować się głównie na dobrych chwilach swojego życia. Zapominać o przykrych, złych rzeczach,
- pomagać ludziom, ludzie, którzy pomagają innym czują się bardziej szczęśliwi,
- rozwijać się, być ciekawym świata, podróżować, szczęśliwi ludzie się nie nudzą,
- bawić się, nie rezygnować z rozrywek. Przyjemność jest początkiem i celem szczęśliwego życia, przyjemność, którą charakteryzuje nieobecność cierpień fizycznych i brak niepokojów duszy,
- żyć zgodnie z naturą człowieka,
- dbać o kontakty z innymi ludźmi. Można się wtedy radością z kimś kogo się lubi lub kocha, łatwiej rozwiązywać problemy oraz jest na kogo liczyć w potrzebie,
- troszczyć się o siebie i o swoje zdrowie. Dobra kondycja, właściwa dieta, pielęgnacja ciała zapewniają zdrowie na długie lata,
pielęgnować swoje pasje, zamiłowania. Można poznać wtedy ludzi o podobnych zainteresowaniach i radośniej przeżywać wspólne chwile życia,
- zachowywać się jak człowiek szczęśliwy, od razu można poczuć się lepiej,
- uśmiechać się, uśmiechać się, i jeszcze raz uśmiechać się – to podstawa w dążeniu do szczęścia i dobrego samopoczucia,
- myśleć pozytywnie, być optymistą, wtedy więcej rzeczy może potoczyć się zgodnie z naszą myślą, oczekiwaniami. Patrzeć na świat przez różowe okulary i wierzyć, że wszystko się uda. I udaje się!!! Zostało to nawet udowodnione naukowo,
- nie narzekać na świat, narzekanie, że mógłby być lepszy jest jedynie stratą czasu,
- nie myśleć o śmierci i o tym co będzie, żyć chwilą. Myśleć o tym co dzieje się wyłącznie tu i teraz,
umieć marzyć i spełniać te marzenia,
nie porównywać się z innymi osobami, ponieważ można stać się próżnym lub zgorzkniałym, albowiem zawsze będą lepsi lub gorsi od ciebie,
- nie wstydzić się swojej osoby, być sobą w każdej sytuacji.
1 5 1
2009-12-07T19:07:21+01:00
1.zjedz cos smacznego ,zjedz to co lubisz, to co swym smakiem wprawi Cię w błogi nastrój obżarstwa. Niech będzie to coś słodkiego, wielgachne lody, tona chipsów, a najlepiej 10 bananów. Nie stosuj tej metody zbyt często, bo potem będziesz się stresować, że jesteś grubaskiem. 2. Wypłacz się.
Płacz jest dobrą metodą na pozbycie się napięcia nerwowego. Wypłacz się więc komuś w rękaw, a jeśli nie masz komu, zrób to w poduszkę,i wszystko wróci do normy, spojrzysz na świat przez różowe okulary. Nie zdejmuj ich nigdy więcej! 3. Idź na zakupy.
Zrób sobie jakąś małą przyjemność. Wyjdz z domu ,pobiegaj po sklepach. Kup sobie coś o czym od dawna marzyłaś/marzyłeś! Nie musi to być drogi zakup, wystarczy drobiazg, która spowoduje uśmiech na Twojej twarzy. 4. Posłuchaj muzyki.
Muzyka uspokaja. Usiądź więc wygodnie w fotelu i włącz swoją ulubioną płytę! 5. Idź na spacer.
Nie ma nic lepszego, jak długi spacer. Pospaceruj więc po parku czy lesie. Popatrz na ludzi i otaczającą Cię przyrodę. Powdychaj świeżego powietrza. Pomyśl o czymś miłym, a dobre samopoczucie wróci .6. Wyśpij się.
Wypij uspokajające zioła. Połóż się wcześnie do łóżka i zaśnij. Nie ma nic bardziej kojącego skołatane nerwy, jak głęboki długi sen. Spróbuj, to działa,wstaniesz z nowym spojrzeniem na swiat. 7.Pobiegaj lub poćwicz .
Czynny wypoczynek pozwoli Ci zapomnieć o problemach . Ubierz się więc w dres – przebiegnij kilka kilometrów lub zrób tyle pompek lub przysiadow , az będziesz miała/miał! Idź na basen... czyli zrób coś abyś zaczął myśleć o swoim ciele, które po dużym wysiłku nie pozwoli Ci o sobie zapomnieć.8.Pooddychaj i pomedytuj.
Weź kilka głębokich wdechów i wydechów. Wciągaj powietrze szybko przez nos, a wypuszczaj powoli ustami. Zamknij oczy i głęboko oddychając staraj się nie myśleć o niczym. 9.Idź do fryzjera i poproś o szałową fryzurę,lub zmien kolor wlosow zapomnij o sobie tej z handraą Możesz spróbować wszystkich z powyższych sposobów i wybrać ten, który odpręża Cię najbardziej. Nie daj się zjeść stresowi i kiepskiemu humorowi! Walcz z nimi i wygrywaj!





1 5 1