Odpowiedzi

2009-12-07T18:46:43+01:00
W równikowej, bo jest tam bardzo ciepło oraz występują obfite opady atmosferyczne.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:52:18+01:00
Według mnie najlepsze warunki do rozwoju organizmów panują w strefie umiarkowanej. Panuje tu optymalna temperatura, występują termiczne pory roku o przewidywalnych cechach. Wiadomo kiedy spodziewać się opadu śniegu, deszczu a kiedy upału. Praktycznie 3/4 roku to okres wegetacji roślin (odmiana śródziemnomorska klimatu). Nie występują długotrwałe susze, zjawiska ekstremalne np. tornada. Mała wilgotnośc powietrza nie sprzyja nadmiernemu rozwojowi bakterii, wiciowców i innych chorobotwórczych mikrobów. Więc jest to strefa przyjazna dla organizmu człowieka.
18 3 18