Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:44:08+01:00
Droga Marysiu ! Data, Miejscowość

Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chciałabym cię zachęcić do czytania książek .
Wiem, że bardzo nie lubisz czytać ale to jest naprawdę przyjemne. Ostatnio w szkole zadali nam lekturę pt. " Marcin Kozera " , na początku nie za bardzo mnie to interesowało , ale później zaciekawiły mnie losy bohatera. W tej lekturze było mnóstwo ciekawych i interesujących scen. PODAJ JAKIEŚ INFORMACJE O TEJ LEKTURZE. Ta opowieść mnie bardzo wzruszyła i jeśli w domu Ci się nudzi, wypożycz z biblioteki tę książkę i przeczytaj . Na pewno nie pożałujesz ;)
Jesczze raz chciałambym / chciałbym abyś zaczęła czytać . Pomoże ci to w płynnym czytaniu jak i poznasz różne przygody książkowych bohaterów.

Pozdrawiam ( twoje imię )
24 4 24
2009-12-07T19:49:55+01:00
Droga Mlodziezy !!!
Na wstepie mojego listu chcialabym was goraco pozdrowic.
Pisze ten list poniewaz chce was zachecic do przeczytania lektury Marii Dabrowskiej pt. Marcin Kozera. Lektura jest bardzo fajna, zostala napisana latwym, lekkim jezykiem. Uwazam ze powinien kazdy z was przeczytac ja raz =)
Pozdrawiam Uczennica !!!
6 2 6