Odpowiedzi

2009-12-07T18:52:28+01:00
Pole rombu:

3cmrazy2cm=6cm kwadratowych

pole całkowite:

(3razy7)razy2+(3razy7)razy2+2razy6=42+42+12=96cm kwadratowe
2009-12-07T18:52:48+01:00
Romb jest rownoleglobokiem, tak? ...
wiec:
Pp=2*P(podstawy)+P(boczne)
P(podstawy)=ah=3*2=6
P(boczne)=2(3*7)+2(7*2)=42+28=70

Pp=70+2*6=82cm^2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:53:01+01:00
Ap = 3cm
hp = 2cm
h = 7cm

Pp = ap x hp
Pp = 3 x 2
Pp = 6cm²

Pb = 4 x a x h
Pb = 4 x 3 x 7
Pb = 12 x 7
Pb = 84cm²

Pc = 2xPp + Pb
Pc = 2 x 6 + 84
Pc = 96 cm ²



Proszę :)