Narysuj kilka czworokątów mających :

NAZWIJSCIE KAZDY Z TYCH CZWOROKĄTÓW !!

a) jedną parę boków równoległych i trzy boki tej samej długości
b)jedną parę boków równoległych i dwa kąty proste
c) boki parami równej długości i nierównoległe
d) wszystkie boki równej długości i dwa kąty ostre
e) trzy kąty ostre i boki parami równej długości
f) dwie pary boków prostopadłych
g) dwa kolejne kąty proste

DAAAAM NAAAJ ;)
prosze o szybką odp. zalączniki ;)
pzdr

2

Odpowiedzi

2009-12-07T18:58:03+01:00
A) jedną parę boków równoległych i trzy boki tej samej długości
b)jedną parę boków równoległych i dwa kąty proste
c) boki parami równej długości i nierównoległe
d) wszystkie boki równej długości i dwa kąty ostre
e) trzy kąty ostre i boki parami równej długości
f) dwie pary boków prostopadłych
g) dwa kolejne kąty proste

a) trapez ( 3 boki musi mieć takie same)
b) trapez prostokątny
c)równoległobok
d)romb
e)---
f) prostokąt
g)kwadrat
a narysować to chyba wiesz jak:):D
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:59:00+01:00
A) trapez
b) trapez prostokątny
c) trapez równoramienny
d) romb
e) deltoid
f) prostokąt, kwadrat, równoległobok
g) trapez prostokątny
48 3 48