Odpowiedzi

2009-12-07T21:23:09+01:00
Hmmm :)))
II zasada ~ samochód
III zasada ~ rozłamywanie deski uderzeniem ręki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T01:11:25+01:00
1. ruch pocisku karabinowego na krótkim odcinku drogi ruch satelity w przestrzeni kosmicznej ruch łódki na jeziorze ruch pasażera w jadącym autobusie 2. II zasada: ruch samochodu ruch spadajacego jabłka ruch spadającego skoczka o tyczce III zasada: wystrzał z armaty start odrzutowca oddziaływanie Słońca i Ziemi zderzenie piłki tenisowej z rakietą
1 5 1