Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:55:09+01:00
Masy są jednakowe
natomiast ciężary nie ponieważ przyśpieszenie na ziemi i księżycu są różne
3 3 3
2009-12-07T18:55:26+01:00
Masa jest wszędzie taka sama jedynie ciężar się zmienia. Ciężar się zmienia - wynika to z II zasady dynamiki Newtona jak koleżanka wyżej podała jest to związane z przyspieszeniem zobacz od czego zależy ciężar....
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:57:33+01:00
Masa na księżycu jest taka sama jak na Ziemi lecz ciężar jest inny. Na księżycu astronauta jest lżejszy. Dzieje się tak, ponieważ oddziaływanie na księżycu jest niższe. Jest tam mniejsza grawitacyjna siła.
2 3 2