Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:02:20+01:00
Człowiek ma negatywny wpływ na środowisko, ponieważ niszczy praktycznie wszystko co napotka na swojej drodze. Przyroda cierpi bo człowiek wycyna większości lasów, zaśmieca swoje środowisko i zużywa dużo energii i wody.
6 3 6
2009-12-07T19:03:10+01:00
Człowiek wpływa negatywnie na środowisko gdy: pali w piecu i nie używa kominów z filtrem;wyżuca śmieci do lasu;buduje zbyt dużo fabryk;marnuje wodę i prąd:)
4 4 4