Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:57:02+01:00
M.jeleń
d.jelenia
c.jeleniowi
b.jelenia
n.jeleniem
msc.jeleniu
w.jeleniu

m.jelenie
d.jeleni
c.jeleniom
b.jelenie
n.jeleniami
msc.jeleniach
w.jelenie
9 3 9
2009-12-07T18:59:20+01:00
L poj l mn
m. Jeleń m.jelenie
d . jelenia d. jeleni
c . jeleniowi c . jeleniom
b . jelenia b . jelenie
n . jeleniem n jeleniami
msc . jeleniu msc jeleniach
w . jeleniu w . jelenie
4 3 4