Odpowiedzi

2009-12-07T19:00:11+01:00
W Indiach mieszka bardzo dużo ludzi (jest to drugi kraj na świecie pod względem liczby ludności). Podstawowym pokarmem tych ludzi jest ryż, więc Indie produkują ryż głównie po to, by wyżywić własnych mieszkańców.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:00:43+01:00
Większość zbiorów przeznaczają na rynek krajowy, ponieważ z tego czerpią dochody. Są biednym krajem i większość rzeczy przeznaczają na rynek krajowy. Sami nie byliby w stanie zjeść tak ogromnej ilości ziaren ryżu. W swoim kraju mają go pod dostatkiem. W innych krajach nie hoduje się ryżu.
2009-12-07T19:03:15+01:00
Indie psiadaja duzo ryzu dlatego przeznaczaja go wiecej dla wlasnego gospodarowania