Odpowiedzi

2009-12-07T19:01:49+01:00
X Afryka- Nil
x A.Północna- Missispi z Misouri
x A. Połudnoiowa- Amazonka
x . Australia - Darling
X Azja- Janisej
x Europa - Wołga
2009-12-07T19:05:06+01:00
Europa - wołga
Afryka -Nil
Azja-Jangcy
Ameryka Północna - Mississippi
Ameryka Południowa - Amazonka
Australia - Darling
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:07:17+01:00
Europa :
-Wołga , Wisła, Dunaj .
Azja:
-Angara,Irawadi,Rzeka Niebieska.
Afryka:
-Niger,Atbara,Chari.
Ameryka Północna :
-Athabaska,Platte,Brazos.
Ameryka Południowa:
-Xingu,Madeira,Rio Grande.
Australia:
-Flinders,Darling,Diamantina.