PILNE!!!!
Na teraz daje za to 50 punktów. PLIS!!! MOŻECIE KOPIOWAĆ Z NETA MI TAM NIE ZALEŻY :D 1 OSOBE KTÓRA TO ROZWIĄŻE DAM JEJ NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wyobraż sobie że trafiłeś na planete króla.Opowiedz o tym wydarzeniu.Pamietaj o użyciu form 1 osoby liczby pojedynczej czasowników.Zastosuj dialog.Opowiedz go i zapisz.(10 zdań z dialogiem)

WAŻNE NA TERAZ!!! Pilne !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:05:39+01:00
Pewnego dnia, nie wiem jakim sposobem znalazłam się na planecie króla Deceptikona. Ta planeta w całości była pokryta mleczami. Powitał mnie Lorys, sympatyczny królik.
Zapytałam go:
- Gdzie ja jestem? Skąd się tu wzięłam.
- Znalazłaś się na naszej planecie! - powiedział Lorys
- Czy jest możliwośc powrotu stąd?
- Tak, musisz przejśc przez ten labirynt.
- Dobrze. Żeganj Lorysie.
- Żegnaj Aniu.
2009-12-07T19:12:15+01:00
Gdy pierwszy raz zobaczyłem tlanete króla dech mi w pierwsiach zaparło wszystko piękne kolorowe .
Nagle z oddali zawołał mnie jakiś głos , mówi
- podejdź tu
ja zapytałem
- gdzie i kim jesteś
-jestem królem tej planety
troszeczkę sie przestraszyłem iż będe o coś sądzony
więc ja pomalutku zmieżam w strone wyłajającego się głosu
Gdy szłem głos był coraz głośniejszy więc wiedziałem iz ide w dobrym kierunku . Nagle patrze a tu przedemna staną król wielki i pote żny
pytam go :
- czego o panie pragniesz
-pragne bys był moim wojownikiem
-ale po coż ci taki jak ja
- go walki ze złem
więc z strachem w oczach zgodziłem się , i to niebyła zła decyzja ponieważ przeżyłem bardzo dużo przeżyć .