Odpowiedzi

2009-12-07T19:14:14+01:00
Owoce jedz
bo to dobra rzecz
zawsze myj je no i zjadaj.
Bedzies zdrowdzszy juz nie gadaj!
Mandarynki wcinaj śmiało
i nie narzrkaj , ze jest ich za mało.
Bo owoce bardzo dobra rzecz
wiec jedzi i jedz.
Warzywa także smakują i dzieci je lubują.
Owoce egzotyczne najlepsze są
zjadaj i zjadaj one one dobrze smakują
4 5 4
2009-12-07T19:19:15+01:00
Kazda mama, babcia dziadek
od dziecinstwa mowia nam\
wstrzymuj sie od czekoladek
ja ci jablko lepiej dam
nam jest trudno to zrozumiec
gdzie tu sens ta rada ma
lepiej bawic sie niz umiec
oranzada nie jest zla
lecz w jakbuszkach moi mili
duzo drzemie witaminy
moze byscie zostawili
brzydkie rzeczy dla maliny
moral; sie w koncu nasow\a
ze owoce sa the best
nie dla madrych jest karkowa
owoc wybawieniem jest :)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:51+01:00

WESOŁE OWOCE



By dziecko miało zdrowie i siły
owoce w rządku się ustawiły:

nektaryna tak zaczyna:
-Trele morele, ja się nie dzielę!

- A mnie zjedz z rana- poprosił banan

- Czy to jest sprzeczka?- pyta porzeczka

- Tutaj jest zgoda- rzecze jagoda

poczym do skrzynki
gdzie mandarynki
wpadło jabłuszko
- Posuń się gruszko!

ale grusza się obrusza...

płacze borówka:
- Mnie boli główka

- Ten owoc zsiniał- krzyczy brzoskwinia

- Ja jestem zdrowa- na to węgierka
ale niepewnie po wszystkich zerka
- Lepiej na ławę daj kosz truskawek

-Tylko nie przy nas - prosi jeżyna

- Nic mnie nie zdziwi- odrzekło kiwi
patrząc jak tańczy nóż w pomarańczy

7 3 7